3. november 2007

Lahko bi zletela in ujela svoje sanje?

Ah ja kje bi zacel???? Depresivn dan oz. ze dva dni. Na hellowen partyu je blo kr fajn , bla sma z saso u lokalnem kaficu mal sma sprobvala cocatile , blo je se kr zanimivo no ... mogoc je mal € uplivu tud na cene pijac, no je kr.

Uceri smo meli kao "movie night" zaupal sem izbiro filmov tujemu okusu , amapk so me zlo presenetli gledli smo knocked up , 1408 in pa se one shit movie .. vsi trije so bli za en drek .. ze pred tem dopoldan sm gledu neko sranje burnie un... se naslova se ne spomnem vec 2x sm zaspal zravn pa prejviju nazaj bil je za en kurac... Ta tedn ne smem gledat vec filmov ker nekot ni pravi tedn. Jutr grem spet u LJ mal pogledat lublanske kvake ka delajo mogoc se lahk pustim presenetit pa bo mogoc kj novga??? No ja ne pretiravat mogoc me bo vonj po gnilem mocvirju zadel na Torjanah zadnic me je u Lokovici.

Zakaj je naslov bloga tak? Nevem mal se pocutim slabo tk ... depresivno ... kompresivno??


Zdj pa gledam mal po kompu nasu sm se neke stare posnetke cca. iz leta tam 1999-2000 :) mogoc jih pa objavim pol bol zvecer treba dat skupi bol ko ne ukucuje padce iz kolesarskih zacetkov:)

Neki stari posnetki bol ko ne iz zajebancije posneti z prvim fotkicem canon powershotA40 :) dalnega leta 99. Naslov filma je It"s a boy pac tak naslov ker kao deklice so vedno pridne tule na posnekih je pac samo kao slabo nc pametnega pac its a boy :)

***(ker sem imel probleme z pinnaclom je v filmu par napak na zacetku bi moglo bit 2001 ne pa 20001 in pa v sredini se nekje en prizor ponovi)*** se opravicujem. Pinnacle bom mogu na novo nalozit par prizoorv sem se hotel vklucit v filem a ni slo ker je prevec steku program nevem zaka ... do zdj je delalo vse ok ...

1 komentar:

Anonimni pravi ...

mene pa zanima kdo je tta sasa....

drugac pa vidi se da ste bli mladi :)....vazno da ste se meli vi fajn